במלאי

סדר היום 2024 מתכננת מחברת היומן Libretas היומן הערה הספר A6 הרשימה השבועית לעשות Cuadernos מתכננת המחברת 2024 ל-ממדינאנג-U0M5

(0)
₪6.24 ₪10.38
Sku: w230205
קטגוריה: המחברות & כתיבת רפידות
צבע:

תיאור מלא

תיאור מוצר:

1. שם המוצר: 2024 אנגלית שבועי תוכנית יעילות ידנית

2. גודל המוצר: A6:180x98mm/7.09x3.86inches

3. המוצר סגנון: 2024 תוכנית שבועית.

4. צבע המוצר: כחול, שחור, אדום, ירוק

5. חומר: PVC, נייר

תכונות מוצר:

1. יעיל תכנון שבועי מתכננת 2024 נועד כדי לעזור לאנשים להישאר מאורגן ויעיל לתכנן את השבוע.עם המקיף שלה פריסה מספיק מקום לכתוב, משתמשים יכולים בקלות לתעדף משימות, להגדיר יעדים, לנהל את הזמן ביעילות.

2. משמעת עצמית וניהול זמן: המתכנן פועל כמו משמעת עצמית כלי, מעודד משתמשים להישאר ממוקדים ומחויבים למטרות שלהם.הוא מספק מסגרת מובנית כדי לתזמן פעילויות יומיות, פגישות ולוחות זמנים, קידום ניהול זמן אפקטיבי ולהבטיח את הפרודוקטיביות.

3. מגוון רחב של שימושים: בין אם לשימוש אישי או מקצועי, זה המתכנן אינו מתאים עבור אנשים מכל תחומי החיים.זה יכול לעקוב אחר המשימות הקשורות לעבודה, אקדמי משימות, מטרות אישיות, כושר הרגלים, או כל מחויבויות אחרות, מה שהופך אותו תכליתי, כלי שימושי.

4. יומן עבודה: המתכנן כולל סעיף ייעודי עבור לרשום הקשורות לעבודה, הערות והרהורים.משתמשים יכולים להקליט חשוב תובנות, לקחים, והישגים, מאפשר צמיחה אישית ומקצועית העשייה שיפור.

5. חומרים באיכות גבוהה: המתכנן הוא עשוי מחומרים באיכות גבוהה כדי להבטיח עמידות ואריכות ימים.לספק חלק ונעים ניסיון בכתיבה.את חסון מכסה מגן תוכן מתאים עבור שימוש יומיומי כל השנה.

שימו לב:

1.כפי שכולנו יודעים, מחשבים שונים להציג צבעים שונים, ואת הצבע האמיתי עשוי להיות מעט שונה מן התמונה הבאה.

2.עקב מדידה ידנית, הגודל אולי יש שגיאה של כמה סנטימטרים.

משלוח כולל:

1pc המחברת

תודה על תשומת הלב שלך, אתה יכול ליצור קשר איתנו על מנת לקבל פירוט נוסף של המוצרים .ברוכים הבאים לבקר.מקווה שיש לך יום יפה!

  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך