במלאי

כותבת המחברת על בנות כריכה קשה צבעונית יומן מחברת חלקה כתיבת נייר אביזר עבור נסיעות ללמוד עבודה על בסיס יומי

(0)
₪12.99 ₪18.56
Sku: w250389
קטגוריה: המחברות & כתיבת רפידות
צבע:

תיאור מלא

כתיבת היומן עבור בנות הוא בעל מבנה עם באיכות גבוהה אומנות נייר, מושלם לכתיבה וציור.עם מצויינת דפוס, זה גורם רעיון מתנה גדול, יכול להתאים לכל כיס.שלה תכליתי היקף היישום הופך אותו מתאים לבית הספר, למשרד, או לשימוש אישי.

מפרט:

שם המוצר: כריכה קשה יומן יומן

חומר: נייר.

גודל המוצר: כ-18.8*12.8 ס " מ | 7.4*5in

מספר עמודים: 112 /224

מאפיינים: מלא צבע הפנימי ליבה, חם תהליך הטבעה

משתמש: מחברת, יומן, ספר החשבונות.

אריזת רשימה:

1 יח '* היומן כריכה קשה ג ' ורנל

הערה:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, הפריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.עיצוב אמנותי: לרומם את היצירה עם היד הזו החשבונות מחברת הכולל באיכות גבוהה אומנות נייר עמיד כריכה קשה עם טכנולוגיה חם ביול.מלא צבע בתוך דפי ההצעה חלקה ניסיון בכתיבה, ואת עמעום עמידים טכנולוגיה מבטיחה טווח ביטחון בעבודה שלך.

2.מתוחכם אווירה: ללכוד את המחשבות שלך בסגנון עם היד חשבונות המחברת, ובו מעולה מוטיבים של רקדני בלט תחת הירח חלומית ציורים.היומן הזה יוצר אומנותי, אווירה ייחודית, מושלמת עבור אלה שיודעים להעריך ספרות ורומנטיקה.רעיון מתנה גדולה לכל מי שאוהב לכתוב.

3.ניידות משופרת: קח את ההערות שלך איתך לכל מקום שאתה הולך עם זה נוח ביד חשבונות המחברת.שלה A5 format הוא מושלם עבור להתאים לכל כיס, כך שאתה יכול ליהנות כותב בחוץ.לעולם לא תחמיץ את הרגע כדי לשרבט רעיונות או תזכורות.

4.להוסיף ברק לחיים: לרומם את ניסיון לכתוב עם היד החשבונות מחברת אור-up אפקט.המעודן שלה דפוס מוסיף מגע ייחודי עם הכתיבה שלך, ומאפשר לך לתת משחק מלא שלך אמנותית השראה.לרשום את מצב הרוח שלך בחושך, לשחרר את היצירתיות שלך עם המחברת.

5.רחב של יישומים: עם תכנון עמיד, כיסוי, חלק עמודים, ואת גודל נייד, היד חשבונות המחברת מתאים לכל הצרכים שלך.מושלם בשביל לעבוד, לטייל, ללמוד, רישומים, ועוד, זה אביזר רב-תכליתי זה מאפשר לך להציג לראווה את הסגנון שלך.

  • מספר הדגם. : זוהר היומן
  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך