במלאי

2024 סיני הזודיאק שנה הדרקון דמות מצוירת הדרקון פסל עם ריינסטון בסיס קישוטים על לוח המחוונים במכונית קישוט

(0)
₪44.62 ₪89.27
Sku: w131406
קטגוריה: הפנים אביזרים
צבע:

תיאור מלא

נקודות לשיחה:

1.איכות אוויר שיפור: לרומם את חוויית הנסיעה שלך עם הדרקון הסיני רכב קישוט זה משפר את איכות האוויר על ידי הסרת ריחות.את קישוט ייחודי של אסטרטגית מופץ חורים לאוויר לאפשר באופן שווה יותר שהופץ אוויר, ביצוע נשימה יותר נוח בתוך הרכב.

2.עליון חומר: עשה עם אומנות באיכות גבוהה שרף, הסיני הדרקון רכב קישוט מתגאה לטווח ארוך ועמיד איכות.עמיד בפני חום גבוה, אור השמש, זה יהיה להגן על המכונית שלך מפני קרני UV מזיקות תוך הוספת נגיעה של אלגנטיות.

3.המשמח דרקון הקסם: לאמץ את גלגל המזלות הסיני של הדרקון סמל עם הרכב הזה קישוט יצירתית של הדרקון דוגמנות, להביא מזל טוב על המסעות שלך.

4.רחב שימושים: להביע את עצמך עם זה ייחודי הדרקון סינית רכב קישוט.מושלם עבור המכונית ואת החיים בבית תרחישים, זה מוסיף כיף ומקסים קשר לכל חלל.את הגודל הקומפקטי הופך אותו אידיאלי עבור multi-סצנה להשתמש, זה מובטח כדי לגרום לך לבלוט.

5.מעשי בשימוש: מושלם עבור חגים, חתונות, טקסי סיום, חנוכות בית, יום האהבה, חג המולד או השנה החדשה, זה מתוק מתנה עבור מישהו שקנה רכב, שינוע שמח זיכרונות לכל החיים.

תיאור:

זה מעולה הדרקון סינית רכב קישוט הוא תוספת מושלמת את המכונית שלך.לא רק זה לשפר את האוויר סביבה, אבל זה גם לטווח ארוך ועמיד.הקישוט מביא מזל טוב ומספק בולט תצוגה, מה שהופך אותו מתנה עבור כל מי משפחה או חבר רק קנה מכונית חדשה.אל תפספסו את זה ייחודי ומסוגנן אביזר.

תכונות:

שם המוצר: קריקטורה של דרקון המכונית ארומתרפיה הולדר

גודל המוצר: 9 x 6 ס "מ (3.54 x 2.36 אינץ')

משקל: כ 165g

סחורה חומר: שרף, יהלומים מלאכותיים, עם מוצק ארומתרפיה טבליות (ריח אקראי)

הרשימה:

המכונית מפזר x 1

ניחוח לוח x 1

  • מקור : סין
  • משקל פריט : 165g
  • חומר עיקרי : כותנה

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך