במלאי

המושב התפר טריז אחסון רב תכליתי מקסים במושב התפר תיבת אחסון חמוד המטען ארגונית גבוהה קיבולת אחסון הרכב

(0)
₪89.39 ₪111.75
Sku: w137696
קטגוריה: הפנים אביזרים
צבע:

תיאור מלא

לשמור על המכונית שלך מאורגנת עם שלנו נוח המושב התפר תיבת אחסון.הוא מספק אחסון מורחב, החלל יכול גם לספק חשמל רציף לטלפון הנייד שלך!המוצר שלנו לא משפיע על המכונית שלך עיצוב זה מושלם עבור כתיבה, קריאה, אכילה, ועוד.

מפרט:

שם המוצר: מושב המכונית התפר תיבת אחסון

חומר: ABS

משקל: כ-810g

המוצר מידות: 37.5 x 27.5 ס "מ (14.76 x 10.82 אינץ')

חבילת הרשימה:

המושב התפר תיבת אחסון*1

ראה עוד פרטי המוצר

1.מאמץ לארגן: לחסוך זמן ואנרגיה עם מושב המכונית שלנו התפר תיבת אחסון.פשוט להכניס לתוך התפר עבור טרחה הארגון.ללא מאמץ לאחסן את הפריטים שלך ולשמור אותם בהישג ידך.

2.נוח טעינה: אל תתן את הטלפון שלך לאבד תשלום.מושב המכונית שלנו התפר תיבת אחסון מספק טעינה רצופה.יש שמורות חורים עבור נתונים קווים התחתונה השחלה זה מוסיף אלגנטיות.כמו כן, זה לא כל שטח.

3.אחסון מורחב: להפוך את המכונית מסודר ולמנוע פריטים מפני נפילה באמצעות המושב התפר תיבת אחסון.זה מאפשר לך להשתמש ביעילות את החלל בין מושבים ומקום פריטים קטנים כגון טלפונים ניידים, מפתחות, טישו, וכו'.

4.נוחות משופרת: הגאונית שלנו המושב התפר תיבת אחסון מספקת התקנה קלה מבלי להשפיע על החגורה יישום, מקוריות, או של המושב.ליהנות משופרת נוחות על הכביש עם הוסיף נוחות, בטיחות לא מתפשרים.

5.ישים סצנה: להפוך את המושב התפר תיבת אחסון לתוך ההגה שולחן עבור מאמץ ארוחה או לעבוד במכונית.עם שימושים שונים, זה אידיאלי בנוסף הנאה הנהיגה שלך.

  • מקור : סין
  • סוג חומר : ABS
  • סוג : מושב נקיק תיבת אחסון / תיק

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך