במלאי

בובלהד רקדנית עבור המכונית אנרגיה סולארית מתנדנד צעצוע סולארי רקדנים לספוג אור שמש כדי להקל על השעמום על חג המולד, יום הולדת

(0)
₪3.32 ₪5.56
Sku: w96735
קטגוריה: הפנים אביזרים
צבע:

תיאור מלא

זה חמוד השמש רוקדת כלב צעצוע הוא כיף, יצירתי מתנה זה יהיה להחיות את כל החדר.עם רטט אוטומטי, הצעצוע הזה רוקד בכל פעם זה באור השמש.דפורמציה לא מבטיח לטווח ארוך, מחמד חסין ניסיון.

מפרט:

שם המוצר: השמש רוקדת כלב צעצוע

המוצר חומר: ABS

משקל המוצר: 38g

גודל אריזה: 6*6.5*10 ס " מ/2.36*2.55*3.94 אינץ

אריזת רשימה:

1* הרכב רוק קישוט

הערה:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, הפריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.ידידותי לסביבה עיצוב: השמש שלנו לרקוד כלב צעצוע הוא בעל מבנה באמצעות קשים ואף לדעוך ABS חומר מתקבלת כיף.זה גם ידידותי לסביבה, ללא דפורמציה, מה שהופך אותו אידיאלי עבור ילדים וגם חיות מחמד.

2.אנרגיה סולארית: ליהנות יותר בידור עם השמש רוקדת כלב צעצוע של רטט אוטומטי טכנולוגיה, מופעל אך ורק על ידי אנרגיית השמש.כלב חמוד צורה אופטית עקרונות לעשות שאי אפשר לעמוד בפניו שולחן או לוח המחוונים לוויה, מבלי להתפשר על איכות הסביבה.

3.נהיגה תענוג: שפר את חוויית הנסיעה שלך עם השמש רוקדת כלב צעצוע.להקל על עייפות, שעמום שלה חמוד בובה תנועה שרוקד עם השמש או מקור אור, הוספת מקסימה מגע לוח המחוונים במכונית שלך.

4.מגוון רחב של משתמשים: לשפר את העיצוב עם השמש רוקדת כלב צעצוע: צדדיות שלה מאפשרת הצבה על לוח המחוונים במכונית, שולחן, חלון, חדר השינה או שולחן העבודה, מוסיף קסם ושעשוע לכל חלל.

5.מפתיע מתנה: השמש רוקדת כלב צעצוע יצירתי מתנות למשפחה, חברים, ועמיתים לעבודה, על כל אירוע, כגון חג המולד, יום הולדת, חג, או יום נישואין.זה אינו צורך סוללות או חשמל, רק מניחים אותו ליד אור שמש או אור מלאכותי ולראות אותו רוקד באושר.

  • מקור : סין
  • משקל פריט : 70g
  • חומר עיקרי : פלסטיק

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך