במלאי

הרכב משענת ראש קולב בגדים עמיד הרכב המעיל לחיסכון עיצוב רב תכליתי נסיעה ברכב קולב מעיל חליפה

(0)
₪51.00 ₪102.04
Sku: w90551
קטגוריה: הפנים אביזרים
צבע:

תיאור מלא

תיאור:

המכונית שלנו משענת הראש המעיל מעוצב בצורה מושלמת, זה נשלף, אז אתה יכול לשמור את הבגדים שלך נקי ומסודר כאשר אתה נוסע.זה יכול להיות מאוחסן היטב כאשר הוא לא בשימוש.

זה לא לוקח שטח ברכב והוא יכול להיות מותקן ללא פירוק.זה מאוד פשוט ואין לו טרחה.זה יכול לתלות את הבגדים, כדי למנוע מהם להתלכלך, מושלם עבור אירועים חשובים.

מפרט:

המוצר: מכונית משענת הראש קולב בגדים

צבע: שחור

חומר: פלדה אל חלד + ABS

גודל: 45*25cm

אריזת רשימה:

1*הרכב משענת ראש הבגדים משתנים

ראה עוד פרטי המוצר

1.עיצוב מושלם: המכונית שלנו משענת הראש המעיל מעוצב בצורה מושלמת, זה נשלף, אז אתה יכול לשמור את הבגדים שלך נקי ומסודר כאשר אתה נוסע.זה יכול להיות מאוחסן היטב כאשר הוא לא בשימוש.

2.באיכות גבוהה חומר: אנו בוחרים באיכות גבוהה נירוסטה חומר כדי להפוך את המכונית משענת הראש המעיל, ניתן להשתמש בו ביציבות, לא בקלות פגום, הוא מאובטח יותר.

3.נוח ופרקטי: המכונית הזאת משענת הראש קולב נוח ופרקטי, אינה תופסת מקום, הוא קל להתקנה, פשוט לשים אותו לתוך משענת הראש סוגר לתקן את זה בקלות.

4.לשמור על הסדר: הקולב הזה ממשיך בגדים נקיים ומסודרים, במיוחד בעת נסיעה.זוהי בחירה טובה אם אתה צריך להשתתף בכמה אירועים חשובים.

5.מגוון רחב של משתמשים: המכונית שלנו משענת הראש קולב מתאים לרכבים עם משענת ברים, הוא מאוד נוח לשימוש.זה אינו משפיע על פונקציות אחרות ברכב.

  • סוג חומר : ABS
  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך