במלאי

TCR06 ססגוני קשת צבע סגול צורת משושה מסמר נצנצים, מסמר אמנות קישוט הגוף נצנצים מדריך DIY פנים איפור נצנצים

(0)
₪110.15
Sku: w80088
קטגוריה: יופי ובריאות
צבע:

תיאור מלא

TCR06 ססגוני קשת צבע סגול צורת משושה מסמר נצנצים, מסמר אמנות קישוט הגוף נצנצים מדריך DIY FacePaint צלליות -פריט: TCR06 -צורה: משושה -גודל: 7 סוגים גודל (0.1 מ "מ, 0.2 מ" מ, 0.4 מ "מ, 1 מ" מ, 1.5 מ "מ, 2 מ" מ, 3 מ " מ )

-צבע: ססגוניות קשת, צבע סגול-כמות: 1 שקית אריזה משקל: Abt. 50 גרם/200g/500g אמין תיק פוליאסטר ,50/200g/500 גרם בשקית אחת - הערה:כל הפריטים ארוזים על ידי platic שקים לא קופסאות בתמונות ,אנא בטובך לציין !!הנה 50 גרם 200g ו-500g שלושה סוגים של אורז זמין,ו-7 סוגים גודל (0.1 מ "מ, 0.2 מ" מ, 0.4 מ "מ, 1 מ" מ, 1.5 מ "מ, 2 מ" מ, 3 מ " מ ) בבקשה לבחור את אחד שאתה צריך.

1. גדול נצנצים סדר לדוגמא : זמינות, דוגמיות חינם, הקונים אחראים על ה " אקספרס בתשלום

2. גדולים סדר MOQ: 5KGS (יכול מעורב נוצצים בצבעים ,צורות וגדלים שונים)

3. ברוכים הבאים OEM פקודות המכס אריזה זמין,ללא תשלום מכס לוגו.

4. לקבל T/T,ווסטרן יוניון ,Paypal ואחרים תקבל במחיר אטרקטיבי מאוד גדולות, סדר.מוזמן ליצור איתנו קשר.איכות הטוב ביותר, המחיר הטוב ביותר,מפעל ישיר לספק .קדימה דקה אחת זמן תוכל לחסוך הרבה כסף, למצוא את מרוצה הספק .O(∩_∩)O~

1. לפני קונה, אנא ודא את כתובת המשלוח שלך היא נכונה.או לא,אנא תקנו את זה לפני התשלום.

2. נא להשאיר הערה תשלום שים לב, בעת ביצוע תשלום, אם יש לך בקשה מיוחדת (צבעים/גודל).

3. מספר טלפון מומלץ יותר מדויק משלוח

1. בדרך כלל משלוח חינם אנחנו יישלחו סין הודעה דואר אוויר בתוך 1-3 יום עסקים לאחר התשלום הושלם קיבל.Genarally,המוצרים יגיעו yourside סביב 15-50 ימים .לפעמים,עבור חלק resons,אולי שיעבירו את הסחורה ולא מגיעים קצת מאוחר.מאחל לך יכול להבין.או אם אתה צריך עוד משלוח מהיר,רק בטובך לפנות אלינו.עבור כל הרכישות ב-150 דולר ומעלה. פעם אחת,ההזמנה תישלח באמצעות יותר מהיר אקספרס חינם

2. אם אתה לא אוהב לכאורה הרבה זמן המשלוח, נא לא לקנות את הפריטים.אנחנו לא רוצים להגיע שלילי או ניטראלי או נמוך DSR ציון רק בגלל זמן המשלוח.אבל לאחר רכישה ,אנו ננסה לשלוח את הפקודות לך בהקדם האפשרי.

3. מסי יבוא, מסים וחיובים אינם כלולים המחיר לפריט או דמי משלוח.חיובים אלה הקונה אחריות.אנא בדוק עם המדינה שלך של משרד מכס כדי לקבוע מה עלויות נוספות יהיו לפני הגשת הצעות/קנייה.

4. אנו ננסה לעשות כמיטב יכולתנו כדי לענות על הדרישה שלך ולהציע השירות הטוב ביותר.אם אתה לא מרוצה עם המוצרים שהזמנתם,בבקשה להחזיר אותו בתוך שלושה ימי עסקים.אתה בבקשה אחראים למשלוח התשלום, אובדן, נזק של סחורות.(אנחנו לא יהיו אחראים שניהם).

1. פתח את החבילה בדואר או בדואר אדם של נוכחות.

2. אם הוא פגום או לא מה אתה הורה,לשאול את הדואר לספק מסמך רשמי,במיוחד התביעה בקשה נייר . (נ. ב.: UPS&DHL מהירה אנא פנה אלינו באופן חופשי לפני מסרב לקבל את החבילה).

1. המטרה שלנו היא לספק ברמה העליונה שירות הלקוחות, שירות הלקוחות שלנו הם מומחים תמיד בהיכון כדי לפתור לך את הבעיה.אם יש לך שאלות על זמן המשלוח & פגום איכות & פריטים לא קיבל, נא לפנות אלינו, אנחנו יכולים לתת לך סיפוק תשובה & רזולוציה.אנו מעריכים מאוד את 5 כוכבים משוב חיובי, נא לא לפתוח ויכוח או להשאיר משוב שלילי בלי לבקש עזרה.תודה על שיתוף הפעולה.

2. אנחנו מבטיחים לספק את השירות הטוב ביותר שלנו לקוחות יקר.אנחנו מוכרים מוצרים איכותיים עם המחיר הטוב ביותר ושירות פרימיום.כל השאלות יענו בתוך 24 שעות (למעט בימי שבת, ראשון וחג ציבורי סין).אם יש לך שאלה כלשהי, אל תהסס לפנות אלינו.

  • חיפוש מספר : TCR06
  • צורה : משושה.
  • תכונה : רקעים שונים מזוויות שונות השפעה שונה
  • כמות : 1 תיק
  • מותג : Binvon
  • סוג פריט : מסמר נצנצים
  • NET WT : 50 גרם/200g/500g
  • אריזה : שקיות פלסטיק
  • מספר הדגם. : TCR06
  • גודל : 7 Kinds Size
  • צבע : זוהר הקשת צבע סגול
  • חומר : נצנצים פייטים

קטגוריה: ציפורניים

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך