במלאי

להסרה דגים סטיילינג פעמוני רוח, דג פעמוני הרוח אמנות קיר עבור מרפסת חיצונית קישוט

(0)
₪51.19 ₪93.08
Sku: w76462
קטגוריה: עיצוב הבית
צבע:

תיאור מלא

JY מכירת להסרה דגים סטיילינג פעמוני רוח, דג פעמוני הרוח אמנות קיר עבור חבר משפחה השכן מתנה JY למכירה

פריט מפרט:

תכונות:

דקורטיבי פעמוני רוח: אלה וקסום פעמוני רוח ישמור אותך במצב רוח טוב.פשוט לתלות פעמון פעמוני הרוח על גדר, חצר, חלונות, דלתות המרפסת.חמוד פעמוני רוח יגרום לך להרגיש בנוח על שקט בלילות.

החלים נרחב: העליון הוק עיצוב מאפשר לך לתלות את זה בכל מקום.הם יכולים לשמש בבית ובחוץ, והוא יכול לשמש כדי לקשט מרפסות, גינות, דקים, חצרות, גדרות, מרפסות, גינה, קירות, מרפסות החזית חדרי שינה, וכו'.

מתנה נחמדה: זה בל החפץ הופך את מתנה גדולה עבור החברים שלך או המשפחה.זה כל כך יפה בשמש כי מי שיקבל אותו יהיה מאוד שמח.

איכות פרימיום: עשויים מתכת עם חומר, זה גורם wind spinners עמיד יותר להגן עליהם מפני ההשפעות של מזג האוויר.

שירות לקוחות: אם אתה להתעמת עם בעיות על המוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו מוכנים לעזור.אנחנו נפתור את הבעיות שלך בהקדם האפשרי.

מפרט:

חומר:מתכת

גודל:38*39*2 ס " מ חבילה כוללת:

1*פעמוני רוח

1,על משלוח: לאחר הזמנת המוצר, אנחנו נשלח את הרכישה תוך 3-4 ימים.אם יש לך דרישות מיוחדות,בבקשה להשאיר לנו הודעה או ליצור איתנו קשר ישירות. 2,לגבי החזר: אם הטובין ניזוקו בזמן ההובלה, אתה יכול להחזיר אותו בתוך 7 ימים.בעת החלת עבור החזר,הקונה חייב לקבל אישור מהמוכר. 3,על בסיטונאות. Dropshipping: עבור הסיטונאי, אנו מציעים את חינם או משלוח אקספרס אשר לוקח רק 3-8 ימים להגיע.עבור שחרור המשלוח, אנחנו יכולים לשלוח את הסחורה ללקוחות שלך ישירות, ולא משאירה מידע על אותנו אם אתה רוצה. 4. איך אני יכול לעקוב אחר החבילה שלי?: אתה יכול לעקוב אחר החבילה שלך באתר האינטרנט הבא באמצעות את מספר המעקב שלך: www.17track.net/en (להעתיק את הדפדפן כדי לפתוח) 5,אם יש לך שאלות כלשהן לגבי הזמנות, אנא, צור איתנו קשר ראשון, אנו נותנים לך את לספק את התשובה.כי את התמיכה שלנו הוא הכוח המניע.

  • חומר : מתכת
  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך