במלאי

בעלי חיים חמודים דפוס ילד הצוואר תמיכה לראש נסיעה ברכב כרית ילדים לנסוע הצוואר, הסנטר תמיכה כרית מושב אוטומטית בטיחות כרית הצוואר.

(0)
₪35.40 ₪70.79
Sku: w68128
קטגוריה: הפנים אביזרים
צבע:

תיאור מלא

נקודות לשיחה:

1. מרגישים בנוח: הילדים שלנו כרית הצוואר מספק נוחות יוצאת דופן והוא שהעור שלך יוכל לנשים, ביטול כל אי-נוחות הנגרמת על ידי הזעה.העיצוב החדשני מבטיח כי הילד שלך, הצוואר, הראש ממוקם כראוי, מה שמוביל שיפור איכות השינה.

2. הנדסת אנוש מידות: זה ילדים כרית הצוואר בנוי עם ארגונומית הבנויה עיצוב המספק תמיכה אופטימלית, שווה מפיצה הראש משקל ומונע את הלחץ על הצוואר והכתפיים, הקפדה על נוחות-חינם המסע.

3. קל יישום: התקנה ופירוק זה ילדים כרית הצוואר היא קלה: פשוט להשתמש דבק כדי לתקן את זה על חגורת הבטיחות.מתאים לרוב דגמי מכוניות, מושבים, הילד שלך יכול כעת לנסוע בנוחות.

4. עשה טוב: נועד עם העור-בטוח טהור בד כותנה רך קטיפה כותנה, הילדים שלנו כרית הצוואר מספק עדין, לא-דיכוי מרגיש הילד שלך נוחות מיטבית.זה גם רחיץ לשימוש חוזר, להבטיח לטווח ארוך להשתמש בכל מקום שהם הולכים.

5. מגוון רחב של יישומים: לרומם את הילד נחמה משחק עם ילדים כרית הצוואר.מיועד לשינה, בנוסף תכליתי מספיק לשימוש בזמן עבודה או מנוחה על השולחן, זה אידיאלי נוחות המלווה.ליהנות מגוון יישומים משופר של הרפיה.

תיאור:

הכנתי עם קטיפה רך מכותנה, זה נוח לישון על ובמהירות סופג זיעה.זה שווה מפיצה הראש לחץ, ניתן לתקן בקלות את חגורת הבטיחות.

מפרט:

1. גודל המוצר: (בערך).30*20 ס " מ/11.81*7.87 סנטימטרים

2. חומר: בד

3. משקל: 180g

אריזת רשימה:

ילדים כרית הצוואר*1

  • מקור : סין
  • מילוי חומר : סיבים סינטטיים
  • חומר : עור אמיתי

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך