במלאי

נסיעות כריות לצוואר עבור מטוסים הדרקון נסיעות כריות שינה מטוס 2024 ארגונומי קריקטורה תמיכה הצוואר כרית בובה

(0)
₪27.11 ₪46.71
Sku: w61123
קטגוריה: הפנים אביזרים
צבע:

תיאור מלא

הדרקון שלנו בהשראת כריות לצוואר מושלם שינה או נסיעה!הם מתאימים לך את הצוואר העקום ראש יציבה, עם אלסטיות גבוהה, ריבאונד.רב-תכליתי, הוספת כיף הנסיעות שלך!

מפרט:

המוצר חומר: כותנה PP + קריסטל קטיפה

המוצר משקל: 350 גרם

גודל המוצר: על 35x30cm/13.78x11.81 ס " מ

רשימת

1 x הדרקון כרית הצוואר.

ראה עוד פרטי המוצר

1.מזל עיצוב: ציור השראה מן התרבות הסינית המסורתית, הדרקון כרית הצוואר נועד עם דרקון חמוד המסמל מזל טוב.מרופד עם רך ועמיד חומר, הוא מספק נוחות בצוואר ובראש תמיכה במהלך נסיעות ארוכות או קצרות תנומות.

2.ראש בכושר יציבה: ניסיון אידיאלי נוחות ותמיכה עם הדרקון שלנו כרית הצוואר, תוכנן במיוחד כדי להתאים את עקומת הצוואר והראש יציבה, נותן לך נוחה ותומכת ניסיון אם אתה לטייל, לקרוא, או מנוחה.

3.אלסטיות גבוהה : ליהנות טיסות ארוכות או נסיעות עם הדרקון כרית הצוואר אלסטיות גבוהה, ריבאונד חומרים רכים המספקים לנשימה עור ידידותי נוחות.את עיצוב ארגונומי מבטיח אופטימלי צוואר וראש תמיכה כדי לעזור לך לישון ולהתעורר רעננים.

4.רב שימושים: ליהנות נוחות יוצאת דופן ותמיכה לא משנה היכן אתה נמצא.מושלם עבור רביצה במיטה או על הספה, כמו גם את הרפתקאות חוצות.

5.הנסיעה בסגנון: לפנק את עצמך עם זה מענג הדרקון כרית הצוואר.זה מוסיף נוחות וכיף למסע שלך וגם זוגות כמו בובה חמודה זה מספק ידידות בדרכים.רב-תכליתי נסיעות חבר, כי אתה לא רוצה להשאיר מאחור.

  • מקור : סין
  • מילוי חומר : סיבים סינטטיים
  • חומר : עור אמיתי

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך