במלאי

המראה קישוט רכב מכני ינשוף המכונית קולב מצחיק תליון 2D מראת אקריליק קישוטי רכב הפנים אביזר

(0)
₪10.75 ₪21.51
Sku: w58554
קטגוריה: הפנים אביזרים
צבע:

תיאור מלא

נקודות לשיחה:

1. עיצוב יצירתי: אלו המראה ברכב קישוטים הם חובה עבור כל מכונית המאהב.מכני ינשוף צורה הוא שובה מקורי עיצוב שיהפכו את הרכב שלך נראית מדהים.את הדפסה דו צדדית מגלה תמונה ברורה ומלאה חיים דפוס זה נראה לעין מכל זווית.עיצוב מיוחד זה ייתן את המכונית שלך ייחודית ומקסימה נראה.

2. ידידותי לסביבה קסם: המכונית שלנו מראה קישוטי להתפאר, ללבוש עמידים ולא-עיוות אקרילי חומר שהוא גם ידידותי לסביבה וללא ריח.ליהנות עמיד אביזרים עשוי מחומרים איכותיים שבנויים להחזיק מעמד, מבלי להקריב את הסגנון!

3. ריבוי יישומים: אלו המראה ברכב הקישוטים, לא רק אידיאלי עבור הוספת יופי המכונית, אלא גם בשימוש נרחב כמו חדר קישוט תיק, מחזיק מפתחות עם תליון, או מכונית תליון.הם מתאימים לכל אירוע וסגנון.

4. מצוינות בייצור: עם חלקה עקומות פרטים מורכבים, שלנו המכונית מראה קישוטי הם תאווה לעיניים.עשוי מחומרים מעולים, אין להם קוצים או מחודד בקצוות, לא קל לשבור.אלה מבנה יפה המבטא עמעום עמידים ולהוסיף אלגנטיות מעודנת למכונית שלך של החיצוני.

5. מתאים לכל נותן מתנה: לחגוג כל אירוע עם מראה מסוגנן קישוט זה לא לחסום את קו הראייה שלך בזמן נהיגה.תפתיע את יקיריכם עם זה קומפקטי מתנה המבטיחה את בטיחות הנהיגה.בין אם זה חג או יום הולדת, זה המראה ברכב קישוט הוא בחירה מצוינת עבור כל אחד.

תיאור:

לשנות את המראה האחורית עם זה מקסים מכני בצורת הינשוף קישוט.עם הפרטים הקטנים ואת גודל קומפקטי מתאים לכל רכב, זה רכב קישוט הוא ריח מוסיפה נופך של שובבות לנסיעה.אל תתפשר על מישור המראה כאשר אתה יכול לקבל את זה מקסים אביזר.

מפרט טכני:

1. שם המוצר: מכני ינשוף אקריליק תליון

2. משקל: 10g

3. גודל: אורך (כ.)8cm/3.15 ס " מ

שימו לב:

1. בשל שונות תאורת מסך הגדרות, את צבע המוצר עשויים להיות שונים מעט מן התמונה.

2. בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר שינוי גודל של 1-2 ס " מ.

הרשימה:

1*אקריליק תליון

  • מקור : סין
  • משקל פריט : 10g
  • חומר עיקרי : כותנה

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך