במלאי

3D אמנות פנקס רשימות יצירתי אמנותי רפידות 3D לוח שנה קוביות הערה כרטיסי מדבקות אמנות מתנת מלאכה בנים בנות הביתה דירה במעונות

(0)
₪108.28 ₪216.56
Sku: w495525
קטגוריה: המחברות & כתיבת רפידות
צבע:

תיאור מלא

שלנו 3D לוח השנה הוא יותר מאשר 'פנקס רשימות'.מבנה עם דיוק, כל דף מספק הפתעה נעימה.להוסיף קסם החדר שלך מושלם של השנה החדשה מתנה שתגרום תכנון למהנה יותר.

מפרט:

המוצר חומר: נייר.

משקל המוצר: על 480g

גודל המוצר: על 8x8x4cm/3.15x3.15x1.57 ס " מ

אריזת רשימה:

1pc של 3D Memo Pad

1pc של הצגת תיבת

1pc של קופסא מתנה

הערה:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, הפריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.הזן את העולם של יצירתיות: זה פנקס רשימות הוא יותר מאשר רק מקום כדי לרשום את המחשבות שלך.זה עולם קסום המאפשר לך בקלות להיכנס לעולם מלא דמיון ויצירתיות.כל דף הוא יער לוח מזריק אווירה מקסימה לחדר שלך.

2.חדשני פונקציונליות: 3D אמנות פתקים דביקים הם יותר מאשר רק פנקס או לוח שנה, הם גם יער לוח שנה 3D 'פנקס רשימות'.לקרוע פתק או לוח השנה ולהפוך את שולחן מלא קסם וכיף.חתיכת יחד מקסימה דגם של יער חיה, כל פעם אתה מוריד הערה תוכל למצוא הפתעה.

3.אומנות בתוספת: נצל את הפוטנציאל האומנותי שלנו 3D אמנות פתקים דביקים.דופן, אומנות בשילוב עם צבעוניות ניירות דקורטיביים וייחודיים צורות, יספק לך יותר בד כדי ליצור את יצירת המופת שלך.עשה עם איכות גבוהה נייר מיוחד ועל בסיס מעשי, אתה לעולם לא נגמרים של השראה.

4.אחסון משופרת פתרון: עם מלוטש dustproof להציג את תיבת שלנו 3D אמנות פתקים דביקים להוסיף יופי ותפקוד לכל חלל, תוך שמירה על האמנות שלך בטוח ומאובטח.

5.מתנה נפלאה: להפתיע את יקיריכם עם אלה 3D אמנות פתקים דביקים שיכולים להפוך כל המשטחים לתוך יצירות אמנות מדהימה.בין אם זה חג המולד, חג האהבה, יום, שנה, חג ההודיה, ליל כל הקדושים, או יום הולדת, אלה פתקים דביקים הם דרך מושלמת כדי להביע את הרגשות שלך ולהראות את היצירתיות שלך.

  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך