במלאי

USB שקע 3.5 מ "מ מתאם השמע עם אוזניות 3.5 מ" מ ומיקרופון ג ' ק עבור Windows, Mac, על PS4, PC/ניידים

(0)
₪13.59 ₪20.91
Sku: w418915
קטגוריה: אלקטרוניקה
צבע:

תיאור מלא

2 ב 1 חיוני: תמיכה מקשיב + מדבר, כפול פונקציות.בקלות מוסיף 3.5 מ " מ TRRS יציאת aux (אודיו משולב-in, audio out ממשק למכשירים שלך.את יסודות גאדג ' טים עבור כל ה-USB שלך-להפעיל מכשירים, כגון PS4, מחשב, מחשב נייד, שולחן עבודה, ועוד.

מיועד שקט למחשב: USB חיצוני כרטיס קול משלב אודיו קלט אודיו פלט ממשקים, זה מושלם אלטרנטיבה פגום כרטיס קול או יציאת אודיו, מספק פתרון חלופי עבור כישלון של כרטיס הקול.זה מאפשר לך לחבר את הקיים אוזניות עם 3.5 מ " מ TRRS שלך למחשב באמצעות ממשק USB.

Plug and Play: לא צריך להוריד את מנהל ההתקן, המערכת תזהה אוטומטית את ה USB-3.5 מ " מ יציאה בעוד כמה שניות.USB אוטובוס מופעל, אין כוח חיצוני הנדרש.פשוט plug and play.

נרחב תאימות: זה כרטיס קול על PS4, PC ועוד.תומך אודיו USB מתאם המערכות, כולל Windows 10 / 8.1 / 8/7 / Vista / XP, Mac OS X, PS4, עבור לינוקס ו-Google Chromebook, Windows Surface 3 pro, וכו'. (הערה: אוזניות עם מופרדים לאוזניות ומיקרופון 3.5 מ " מ יציאת אודיו הוא לא נתמך)

קומפקטי, אך עמיד: פרימיום מארז מתכת, כותנה שזורה כבל להבטיח הרבה יותר לאורך החיים.הרבה יותר עמיד מאשר אחרים מעטפת פלסטיק ו-PVC, כבל מתאם USB.גם להוסיף עוד טעם מסוגנן בסגנון החיים שלך.

צבע:שחור

חומר:מתכת + כבל קלוע

גודל:אורך הכבל 20 ס " מ

תכולת חבילה:

1 x חיצוניים כרטיס קול

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: אור ירי מציג שונים עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מותג : SODIAL
  • שיטת התקשורת : RF, Wi-Fi, NB-ioT
  • מקור : סין
  • מספר הדגם. : HDMI

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך