במלאי

חתול מיטות מקורה חתולים חתלתול מיטות מרגיעה המיטה כלב המחבוא במערה רהיטים הרגשתי כלב חתול-הבית מערה מיטה חמה מחמד, מערת חתולים

(0)
₪80.35 ₪160.70
Sku: w39977
קטגוריה: מוצרים לחיות מחמד
צבע:

תיאור מלא

נקודות לשיחה:

1. עיצוב ייחודי: החתול שלנו במיטה המערה בעל עיצוב ייחודי עם דלי צורה בצד חור זה משפר את זרימת האוויר.תכונה זו מבטיחה כי חיית המחמד שלך יכול לנשום בחופשיות, בעוד מענג את פרטיות והסתרה שכל חתול משתוקק.

2. החומרים מצוינים ב. איכות: מבנה מ באיכות גבוהה הרגיש בד, זה חתול למיטה המערה מבטיח נוחות הנעים.החומר הוא ללבוש עמידים ויציבים, שמירה על צורתו תוך שמירה על חמימות.החתול שלך ליהנות מקלט חם זה לעתים קרובות רך ונוח.

3. נוח פירוק: עם החתול שלנו במיטה המערה, לשמור על מרחב וליהנות קל להרכבה ופירוק.את ציפר עיצוב מבטיח ללא טרחה לנקות בזמן שלה חומר עמיד, הוא עמיד בפני נשיכות ושריטות, מה שהופך אותו מושלם pad עבור חיית המחמד שלך של נוחות.

4. מגוון רחב של יישומים: גורי חתולים וכלבים, אחרים קטנים, חיות מחמד אוהבים לעשות טרקלין הזה חתול למיטה המערה.תחתית נגד החלקה תכונה שומר על יציבות בזמן חיית המחמד שלך זז.זה הופך את חיית המחמד שלך של תנועות חינם עם מספיק מקום למתיחת ומתגלגל פנימה.

5. הבחירה האידיאלית: זה חם ונעים לחיות מחמד במיטה המערה פרקטי ויפה מתנה עבור החבר הפרוותי שלך משלים את כל עיצוב הבית.זו המתנה המושלמת כדי למשוך את חיית המחמד שלכם את תשומת הלב ולשמור אותם בנוח.

תיאור:

לתת את מקורה חתול מושלם כתם נח עם באיכות גבוהה שלנו הרגשתי חתול למיטה.להרכיב בקלות מפורקים, זה מאפשר את חיית המחמד שלך כדי לנשום בחופשיות פנימה תוך מתן תחתית נגד החלקה תכונה לבטיחות נוספת.למשוך את חיית המחמד שלכם את תשומת הלב, זה מושלם ונעים, מקום החבר הפרוותי שלך.

מפרט:

1. המוצר חומר: הרגשתי

2. משקל המוצר: על 735g

3 .גודל המוצר: על 41x41x42cm/16.14x16.14x16.54 ס " מ

4 .ישים חפצים: חתולים וגורי כלבים מתחת 22 ק " ג

אריזת רשימה:

1x חתול המערה.

הערה:

1. בשל שונות תאורת מסך הגדרות, הפריט צבע עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.

2 .בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

  • סוג : חתולים
  • מקור : סין
  • חומר : סיבים
  • תכונה : ידידותי לסביבה
  • סוג פריט : מיטות
  • הוא מכשיר חכם : no

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך