במלאי

תפירת כלי רולר בד לחיצה מומחה בעבודת יד Diy בד לחיצה על ההגה הרב-תפקודי יישומים עבור התאמת

(0)
₪10.45 ₪21.81
Sku: w353121
קטגוריה: אמנות,מלאכת יד & תפירה
צבע:

תיאור מלא

תכונות:

【עמיד ויעיל】התפירה כלי התפר רולר עשוי מחומרים באיכות גבוהה, להבטיח את עמידות לטווח ארוך ביצועים.זה ביעילות משטח התפרים, קפלים קפלים, חוסכת זמן ואנרגיה על תפירה פרויקטים.

【רב תפקודי יישומים】התפר הזה רולר מתאים עבור מגוון רחב של תפירה פרויקטים, כולל תפירה, תפירה, ריפוד ועוד.זה עובד על בדים שונים כולל כותנה, משי, עור וחומרים סינטטיים, מתן חלקה, תוצאות מקצועיות.

【עיצוב ארגונומי】התפר הזה רולר מעוצב עם נוח לטפל, אשר מספק אחיזה ומאפשר שליטה מדויקת.חלקה רולר משטח מונע בד " מ עסקה או מגרד, להבטיח חלקה, חלקה תפירה ניסיון.

【נייד וקל משקל】זה כלי תפירה קומפקטית בגודל, קל משקל בעיצוב, מה שהופך אותו קל לנשיאה ואחסון.זה יכול להיות בקלות נלקח סדנאות, שיעורים, או בכל מקום שאתה צריך לעבוד על הפרויקט שלך, מתן נוחות וגמישות.

【חובה עבור תפירה חובבי】בין אם אתה מתחיל או מנוסה תפירה חובב, התפר הזה רולר הוא חייב שיהיה כלי התפירה שלך, ערכת כלי העבודה.זה עוזר להשיג מראה מקצועי התפרים וגימורים, מה שהופך את התפירה פרויקטים ללא דופי.

מפרט:

חלק השם: התפר רולר

חומר: פלסטיק

גודל: 12.7*2.5 ס " מ

צבע: רוז אדום/ירוק

תכולת חבילה:

1x תפירה כלי התפר רולר

הערה:

1. את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט מן התמונות המוצגות באתר נגרמת על ידי גורמים רבים, כגון הבהירות של הצג שלך, אור בהירות.

2. בבקשה לאפשר קלה ידנית מדידת סטיית על הנתונים.

  • סוג : ערכת תפירה
  • חומר : במבוק
  • מקור : סין
  • שימוש : רקמה

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך