במלאי

36 יח ' מעטפות אדומות פסטיבל האביב כסף מזל מנות לארוחת ראש השנה הסיני הדרקון 2024

(0)
₪15.64 ₪41.18
Sku: w31458
קטגוריה: חינוך & ציוד משרדי
צבע:

תיאור מלא

36 יח ' מעטפות אדומות פסטיבל האביב כסף מזל מנות לארוחת ראש השנה הסיני הדרקון 2024

החבילה כוללת: פנקו את עצמכם עם מספיק סט של 36 שנה הסינית חדשה מעטפות אדומות בגודל 6.6x3.5 אינץ'.מבנה במדויק כדי לספק לך שפע של מזל, כסף בכיסים כדי להעשיר את חגיגיים וחגיגה צריך.

מסקרן עיצובים: האדום שלנו מזל מעטפות כסף מעוטרים 6 עיצובים בלעדיים, המסמל שגשוג & בהצלחה.מרתק שילוב של אדום וזהב עם תווים סיניים, לצד מובלט חם ביול דפוסים, מעוררים קסם קלאסי הפיתוי.

איכות יוצאת דופן: נבנה עם נייר משובח, הסיני שלנו מעטפות אדומות מציעים חזקות עמידות התנגדות בלאי ו שאינם דוהים.חכם חותם העיצוב מאפשר לאבטח את המתחם של המעטפות על ידי החדרת לתוך החריץ, ומבטל את הצורך קלטת או דבק.

המסמל מזל טוב, מזל: המסורת הסינית השותפים אדום עם מזל טוב, ומכאן שמו ואת צבע מעטפות.את חותמך עיצובים סיני אלמנטים שלנו מעטפות, מסמלים מזל טוב וברכות, מה שהופך אותם מתנה מושלמת להעביר את הכנות במהלך השנה ומעבר.

רב-תכליתי שימוש: מושלם עבור השנה הסינית החדשה, חתונות, חג, סיום לימודים, חגים, ימי הולדת, ביקורי משפחה, מקלחות תינוק ועוד רבים.למלא אותם עם כסף מזל, מטבעות או אחרים אסימון מתנות או להשתמש בהם כמו קישוטים מרהיבים על השנה החדשה שלך העץ ואת מרחב המחיה.שלנו מעטפות אדומות להציע יותר כסף בכיס.

צבע:אדום

חומר:נייר.

גודל:16.7 x 9cm

תכולת חבילה:

36 x מעטפות אדומות

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך