במלאי

סדק מדרכה Weeder מוס לבנה עשב כלי ניקוי עשבים מברשת בחצר דשא Weeder פלדה עשב כלי ניקוי קדמי מטר

(0)
₪11.65 ₪23.30
Sku: w305739
קטגוריה: כלים
צבע:

תיאור מלא

נקודות לשיחה:

1.יציב ועמיד: זה גראס מברשת כולל PP להתמודד עם זה הוא חזק, ידידותי לסביבה 403 נירוסטה חומר זה הוא עמיד, עמידה בפני חלודה.אתה יכול להוציא עשבים בקלות עם כלי זה שימושי.

2.חסוך זמן ומאמץ: על-ידי מיומנות שימוש בעקרון המנוף, אתה יכול בקלות לשלוף את כל עשב, כולל השורשים, עם מאמץ מינימאלי.זה עשב מברשת יחסוך לך זמן ואנרגיה שלך גינון משימות.

3.כלי נהדר עבור הסרת עשבים: עם נוח להתמודד עם זה קל להחזיק, עשב זה מברשת ניתן להסיר עשבים שוטים במשך זמן רב מבלי לפגוע בידיים שלך.זה הוא כלי נהדר עבור הסרת עשבים שוטים. כמו הקוצים ואת שרידיהם של הגינה שלך או דשא.

4.להביא ילדים קרוב יותר לטבע: זה גראס מברשת הוא רעיון מתנה גדול לגינון ואוהבים את הילדים שלהם.זה עוזר להם להסיר עשבים שוטים בקלות הרכבת להם לחיות חיים ירוק.

5.בשימוש נרחב: זה גראס מברשת מתאימה עבור גינות, חצרות, מרפסות, גינות ועוד מקומות, שבו אתה צריך כדי להסיר עשבים שוטים ולכלוך.זה יכול לשמש גם על שבילים סלולים, חול או חצץ, חלודה או מלט סיגים.

6. אם אתה רוצה לשמור את חצרות ללא קוצים ועשבים אחרים, אתה צריך חזק ויעיל, לנכש כלי.שלנו הבקיע המדרכה weeder נועד להסיר עשבים מן צרים ועל משטחים קשים בקלות.זה גם דרך מצוינת להביא ילדים קרוב יותר לטבע ללמד אותם על גינון.

מפרט:

חומר: נירוסטה 430 + PP

צבע: ירוק, כחול, צהוב, ורוד

גודל: כ 10.8*9.5*7.5 ס " מ/4.25*3.74*2.95 אינץ

אריזת רשימה:

1 יח ' *נקיק המדרכה Weeder

הערות:

1. בשל השונות תצוגה ותאורה אפקטים, הצבע המקורי של המוצר עשוי להיות שונה מעט מן הצבע שמוצג בתמונה.

2. עקב מדידה ידנית, בבקשה לאפשר מדידה סטייה של 1-3 ס " מ.

  • מותג : PW כלים
  • להתמודד עם חומר : מתכת
  • מקור : סין
  • גוף גשמי : נירוסטה

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך