במלאי

כוכב הכלב ללעוס צעצוע קטיפה ממולאים ללעוס אינטראקטיבי כלב צעצועים רכים ממולאים אינטראקטיבי גור בקיעת שיניים צעצועים חמוד אנרגיה

(0)
₪12.73 ₪25.46
Sku: w24972
קטגוריה: מוצרים לחיות מחמד
צבע:

תיאור מלא

כוכב הים הצעצוע הוא התוספת המושלמת של חיית המחמד שלך צעצוע של האוסף.עשה גמיש של נשיכה-חומר עמיד, זה נשמע צעצוע יספק בידור אינסופי עבור כלבים וחתולים.עם שלה לאבטח את העיצוב, זה לא ייפול, מניעת כל הפוטנציאל לתאונות.החבר הפרוותי שלך יהיה מגורה על ידי זה צעצוע של מרקם עליז נשמע, עורר את הסקרנות ואת הרצון לשחק.

מפרט:

המוצר חומר: בד

משקל המוצר: ≈22g

גודל המוצר: על 20x20cm/7.87x7.87 ס " מ

חבילת הרשימה:

כוכב ים צעצועים לכלב*1

ראה עוד פרטי המוצר

1.צורה חמוד: כוכב הים צורה הוא התוספת המושלמת של חיית המחמד שלך צעצוע של האוסף.שעונים כמו שהם נהנים שעות של ומצוחצח וכיף לשחק עם זה ייחודי ומשעשע כלב צעצוע.

2.חיית המחמד שיניים תענוג: לשפר את חיית המחמד שלך של השיניים היגיינה עם הים שלנו, קטיפה מלווה צעצוע.זה מושלם עבור חריקת שיניים, לעיסה, ואת שלו גמיש, נשיכה-חומר עמיד המבטיח עמידות.המרקם מרגיש חלק למגע, הוא חסר ריח לחלוטין, מה שהופך את שעת המשחק בטוחה ומהנה.

3.בסדר Craftmanship: על ידי ניצול חשמלי רקמה טכנולוגיה, קישוט על כוכב הים הזה צעצוע לכלב במיוחד מורכב ויציב, מה שהופך אותו עמיד בפני לקלף.זה אלגנטי רקמה מבטיח כי חיות מחמד להישאר בטוח ומוגן מפני בטעות בליעת או להיתפס בכל רופף קישוטים.

4.גור בידור: כוכב הים הזה צעצוע לכלב נועד לצרוך חיות מחמד אנרגיה פיזית ופעילות גופנית התגובה שלהם היכולת, כמו גם לעורר את הסקרנות ואת הרצון לשחק.יש צליל הכדור בתוך משמיע צליל כאשר חיית המחמד עקיצות ולוחץ את זה, להוסיף עוד התרגשות וכיף.

5.אורח חיים בריא: לספק אורח חיים בריא עבור חברים פרוותיים עם הים שלנו, כלב צעצוע.להפחית מתח, שעמום, ולמנוע חיות מחמד מפני פירוק או גורם לבעיות.Anti-tamper חפץ זה מבטיח להם להתאמן יותר ולהישאר פעילים.מתנה מתחשבת עבור כל כלב או חתול הבעלים.

  • מקור : סין
  • הוא מכשיר חכם : no
  • צעצועים סוג : צעצועי קטיפה

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך