במלאי

חניה מספר לוחית מספר לוחית לוח המחוונים במכונית חלון מפסק 4 ב-1 רב תכליתי רכב טלפון מספר כרטיס אוטומטי

(0)
₪37.71 ₪53.88
Sku: w137984
קטגוריה: הפנים אביזרים
צבע:

תיאור מלא

זה זמני חניה הכרטיס הוא חובה עבור נהגים!עם החניה שלה מספר רישוי רכב מספר הטלפון צלחת, למצוא את המכונית שלך מעולם לא היה קל יותר.פשוט לחץ כדי לשבור את החלון ולברוח, ואת חפצי הערך שלך יהיה בטוח.

מפרט:

שם המוצר: זמני כרטיס חניה

המוצר חומר: ABS+PC, סגסוגת אלומיניום

משקל המוצר: כ-175g

גודל המוצר: כ-13 * 3.5 * 3 ס "מ (5.11 * 1.37 * 1.18 ס" מ)

אריזת רשימה:

חניה סימן * 1+מספר הקבוצה * 6+לימון ארומטי מקל * 1

הערה:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, פריט צבעים עשויים להשתנות מעט מהתמונות.

בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-2 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.משופרת בטיחות: זה זמני חניה הכרטיס מגיע עם פלדה במהירות גבוהה פטיש לראש, פשוט לחץ על כדי לשבור את החלון ולברוח במקרה של חירום.יש לו לחץ על סוג החלון השבור עיצוב זה משתמש בוגר ואמין טכנולוגיה כדי להבטיח את הבטיחות שלך.

2.כישרון מדהים: בלתי צפוי דחוף, שלנו, זמני החניה כרטיס עם לחץ, סוג החלון השבור עיצוב פלדה במהירות גבוהה פטיש בראש מבטיחה את הבטיחות שלך.פשוט לחץ כדי לשבור חלון של רכב ולברוח עם בוגרים, טכנולוגיה אמינה.

3.דרכים קלות כדי להשתמש: זה זמני חניה הכרטיס מאפשר לך לשנות את מספר הטלפון שלך במהירות ובנוחות על ידי הקשה על תוף.ניתן לשלב עד 6 סטים של מספרים ולהפוך את התצוגה על או עם צד הידית.את המספר יש חריץ אוטומטי ספיחה, אז אתה לא צריך לדאוג בקשר לזה ליפול.

4.נהיגה נוחה הסביבה: לנשום את היתרונות שלנו צמחיים טבעיים על בסיס שמן ארומטי טבליות.תוספים או גירוי, הם מטהרים את האוויר & לסלק ריחות, מה שהופך נהיגה נוחה יותר.שלנו, זמני החניה, מספר רישוי להציג את מספר הטלפון שלך בנוחות, הבטחת חניה הוא משב רוח.

5.רב תכליתיים כלי רכב: המוצר הזה הוא לא רק זמני החניה כרטיס זה מאפשר לך להציג את מספר הטלפון שלך, אבל גם 4 ב 1 חלון מפריד, חותך חגורת בטיחות, טבעי ארומתרפיה.זה יכול לעזור לך להתמודד עם חירום שונים ולהפוך את חוויית הנסיעה שלך יותר נוחה ובטוחה.

  • סוג פריט : סיוע חניה
  • תכונות מיוחדות : זמני כרטיס חניה
  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך