במלאי

עמיד למים הכלב נעלי כפה הגנה גור נעליים 20PCS מחמד נעליים עמיד למים כפות לכסות עם רצועה מתכווננת קטן בינוני

(0)
₪16.02 ₪22.89
Sku: w11902
קטגוריה: מוצרים לחיות מחמד
צבע:

תיאור מלא

לשמור את החבר הפרוותי שלך. כפות בטוח ונוח עם הכלב שלנו המגפיים!ביעילות ומונעים סחף של מים, בוץ ושלג.אלה המגפיים מתאימים שונה כף גדלים וצורות עם ללבוש עמיד התחתונה.לנשימה נוחה חומר מתאים לכלב שלך את הרגל של עובי.

מפרט:

שם המוצר: הכלב מגפיים

חומר: בד ארוג

סגנון: M/L

רשימת המוצרים:

1 שקית * הכלב מגפיים (1 שקית כולל 20pcs)

הערות:

בשל שונות תאורת מסך הגדרות, את צבע המוצר עשויים להיות שונים מעט מן התמונה.

בשל ההבדל ידנית מדידה, בבקשה לאפשר 1-3 ס " מ. ההבדל בגודל.

ראה עוד פרטי המוצר

1.הגנה עמיד למים: הכלב שלנו מגפיים עשויים מחומר עמיד למים, להבטיח את הכלב כפות להישאר בריא ונקי.לא עוד מים, בוץ, שלג או שחיקה.

2.הרחיבו קוטר: הרחיבו את העיצוב של כלבים אלה המגפיים מספק ללא טרחה ללבוש והסרה של חיות המחמד של רוב הרגל גדלים וצורות, הודות קל לשימוש מורחב בקוטר.

3.לטווח ארוך הגנה: עשה עם שחיקה-חומר עמיד, כלבים אלה מגפיים לספק אחיזה מוגברת ועמידות, המאפשר החבר הפרוותי שלך לשוטט בחופשיות על כל השטח ללא נזק או בלאי.את עיצוב עמיד מספק הגנה משופרת עבור חיית המחמד שלך של כפות הרגליים, כך שאתה יכול ליהנות ללא דאגות הולך ביחד.

4.למנוע זיעה וריח: הכלב שלנו מגפיים לספק הגנה ונוחות מעולה כדי הפרוותי שלך לוויה.הכותנה הרך פנים מציעים מצוין שהעור שלך יוכל לנשים על ידי מניעת זיעה וריח.

5.מתכוונן רצועות: את מגפי כלב מגיע עם כתפיות מתכוונן להפוך את footmuff יותר מתאים ויציב.אתה יכול להתאים אותם על פי העובי של הכלב הרגליים כדי למנוע נפילה או התרופפות.

  • מקור : סין
  • חומר : בד ארוג
  • מספר הדגם. : מגפי כלב

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך