במלאי

סירה מתנפחת תיקון תיקון ימי תיקון עמיד למים הסירה גוף לתקן תיקונים הקלטת קיאק תיקון הקלטת דליפת הוכחה תיקון חורים

(0)
₪3.17 ₪4.52
Sku: w110728
קטגוריה: ספורט מים
צבע:

תיאור מלא

תיאור:

אל תתנו דמעה קטנה להרוס את הכיף שלך במים.עם אלה Pvc תיקון תיקונים, אתה יכול בקלות לתקן כל נזק למחשב צעצועים מתנפחים, סירות, בריכות, או מזרנים.הם ללבוש עמיד ואמין באים בצבעים שונים כדי להתאים את ההעדפות שלך.פשוט להחיל דבק ומדביקים אותם לאזור הפגוע.אין צורך לחכות לייבוש או ריפוי.

תכונות:

צ 'יפ גודל: 1000*50 מ" מ/39*1.9 ב

משקל: 40 גרם

קצת טיפים:

1. בשל טמפרטורת הצבע של התצוגה, מצלמה, אור הסביבה ואת כישורי הצילום, וכו'., אולי יש צבע קלה ההבדל תמונות של כמה מוצרים, והצבע הוא כפוף המוצר בפועל!

2. בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר קלה ההבדל בגודל.

רשימת מוצרים

1* תיקון קיאק

ראה עוד פרטי המוצר

1.לא קל לשבור חומר: את הקאנו הזה לתקן תיקון זה עשוי אמין PVC חומר זה הוא עמיד ללבוש עמיד.הוא גם עמיד למים, כך שאתה יכול ליישם את זה לח מצבים.

2.צבע שונה דרישות: שלנו קאנו תיקון תיקון יש חמישה צבעים שאתה יכול לבחור כדי להתאים את קאנו.בין אם אתה אוהב פשוטה או נועז תראה, תיקון יש את הצבע הנכון בשבילך.

3.לא עול ולא טרחה: זה קאנו תיקון תיקון הוא קל משקל ונייד, כל כך בקלות אתה יכול לשאת אותו איתך על הרפתקאות חוצות.זה לא לוקח הרבה מקום ולהשתמש בכל עת.

4.קאנו יסודות: לתקן כל סוג של סירה מתנפחת עם קאנו תיקון תיקון, אשר תואם עם כל מיני סוגים של הקיאקים ומים צעצועים.לא משנה איזה סוג של נזק לך, תיקון זה יסייע לך לתקן את זה מהר ובקלות.

5.קל ונוח תיקון: תיקון זה עוזר לך לתקן את הקאנו שלך בקלות.אין כלים או כישורים נדרשים.פשוט להדביק את זה ולא להכניס את הנזק.פשוט שימוש עובד פלאים.

  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך