במלאי

הפעמון הר זווית מתכווננת הר ערכת למצמץ פעמון זווית המצלמה הר, על למצמץ וידאו פעמון המצלמה עמיד קל לשימוש

(0)
₪28.19 ₪42.71
Sku: w244283
קטגוריה: אבטחה והגנה
צבע:

תיאור מלא

הפעמון הר זווית מתכווננת הר ערכת למצמץ פעמון זווית המצלמה הר, על למצמץ וידאו פעמון המצלמה עמיד קל לשימוש על פריט זה: [מתכוונן בזוויות]כהרף פעמון זווית הר להתאים מ 45° 135°, נותן לך את הטוב ביותר זווית צפייה של המרפסת או פתח זה את הרצוי.בלינק פעמון בעל מושלם עבור ניטור מבקרים, משלוחים ועוד.יותר אפשרויות, יותר נוחות.

[החלים למצמץ פעמון]פעמון הדלת הסוגר תוכנן במיוחד עבור למצמץ וידאו פעמון, מספק התאמה מושלמת, והוא שומר את המצלמה שלך בבטחה במקום.זה בלינק הדלת בפינה הר יספק לך להרחיב את שדה הראייה טוב יותר להתבונן המבקרים מול הדלת.צפייה רחבות יותר רחב, יותר חזק אבטחה בבית. (בלינק פעמון לא כלול)

[קל על הקיר התקנה]כלל ברגים לקיר עוגנים לעשות את זה קל להתקין שלנו בלינק פעמון חיבור מצלמה מאובטח על גבי כל סוג של משטח הקיר

[עמיד בפני מזג האוויר עיצוב]: עם מים הוכחה עיצוב למצמץ החלפת הר, לשים את למצמץ פעמון להתאים בצורה מושלמת מבפנים.גדל באופן משמעותי את האבטחה שלך, וזה לא לחסום את תפקוד חיישן.בלינק וידאו הפעמון הר יכול לעמוד בפני כל סוגי מזג האוויר, תנאי להבטיח כי המצלמה שלך מוגן השנה.

[עמיד ותכליתי] : מצמוץ הפעמון הר דירות, דירה, משרד, חדר להשכרה, מעונות.שמירה על שלך למצמץ פעמון זווית הר בין אם הוא מותקן על דלת הכניסה, דלת אחורית, אחרת במקום חיצוני.

חומר: פלסטיק

צבע: שחור

תכולת חבילה:

1 x פעמון backplate הולדר

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך